НАСТАЛА ДОВГОЖДАНА ВЕСНА
Тема. Спостереження за природою навесні. Правила
поведінки у природі.
Мета: простежити за пробудженням природи навесні; ознайомити
учнів з рослинним і тваринним світом шкільного саду; розвивати вміння виявляти
ознаки весни у природі, логічно і послідовно передавати результати
спостережень; формувати естетичні почуття під час спостереження за природою; спонукати
учнів до виконання правил поведінки в природі; виховувати любов до природи і
рідного краю.
Місце
проведення: шкільний сад.
Обладнання:
мелодія пісень про весну, ілюстрація.
І. Організаційний момент
1. Створення емоційного настрою
Цей урок в промінні
Ми вам подаруємо.
Хай чудовий настрій
Всіх вас зачарує.
2. Повідомлення теми та мети
екскурсії
- Діти! Сьогодні ми підемо на екскурсію у шкільний садок.
ІІ. Проведення екскурсії
1.
Ознайомлення з ознаками весни
2.
Бесіда
-
Які
перші ознаки весни ви спостерігали?
-
Навесні
все оживає та розквітає, сонечко гарячіше гріє, день стає довшим, вітерець
легенький, дзюрчать веселі струмочки, повертаються з вирію птахи.
3.
Гра «Продовж
думку»
-
Згадаймо
правила поведінки у природі.
-
Не
можна порушувати тишу у природі.
-
Не
зривати квітів, занесені до Червоної книги України.
-
Не
ламати кущів і дерев.
-
Не
руйнувати мурашників.
-
Не
ловити метеликів.
-
Не
заглядати у пташині гнізда і не чіпати їх руками.
-
Яка
земля?
-
Яким
ви бачите небо над нами?
-
Що
ви можете розповісти про сонечко?
-
Чи
побачили ви у блакитному небі хмарки? Які вони?
-
На
яких тваринок вони схожі?
-
Чи
залишився де-не-де сніг?
-
Куди
ж він подівся?
-
Які
дерева ростуть у саду?
4.
Повторення назв весняних місяців
-
Назвіть
назви весняних місяців
5.
Ознайомлення з рослинним світом
-
Які
квіти ростуть на подвір᾿ї школи?
-
Які
кущі?
-
Як
за ними правильно доглядати?
6.
Спостереження за птахами і комахами у саду
-
Прислухайтеся
до звуків у садочку. Які птахи вже повернулися з вирію?
-
Можливо,
і ви знаєте прикмети, пов᾿язані з прильотом птахів?
-
Ранній
приліт жайворонків – на теплу весну.
-
Побачив
шпака – знай: весна біля порога.
-
-
Спостереження
за білками.
Бесіда
-
Чим
вони живляться?
-
Де
зимують?
7.
Спостереження за деревами
-
Погляньте
на дерева, що ви помітили?
-
З᾿являються
бруньки.
8.
Творча робота малюнок на асфальті
«
Весна прийшла»
ІІІ. Підсумок екскурсії
Бесіда
-
Щовам
найбільше сподобалося на екскурсії?
-
Який
висновок ми можемо зробити?
-
Ви
сьогодні молодці!
Природа – наш рідний дім. Вона – як мати, яку ми повинні
любити та оберігати.
Пам᾿ятайте, любі
діти:
Щоб сади у нас цвіли,
Щоб літали журавлі,
Щоб пташки у нас співали,
І дерева підростали,
Щоб Земля була у квітах –
Бережіть природу, діти!
Комментариев нет:
Отправить комментарий