четверг, 7 апреля 2016 г.

Екскурсія до весняного шкільного саду


НАСТАЛА ДОВГОЖДАНА ВЕСНА
Тема. Спостереження за природою навесні. Правила поведінки у природі.
 Мета: простежити за пробудженням природи навесні; ознайомити учнів з рослинним і тваринним світом шкільного саду; розвивати вміння виявляти ознаки весни у природі, логічно і послідовно передавати результати спостережень; формувати естетичні почуття під час спостереження за природою; спонукати учнів до виконання правил поведінки в природі; виховувати любов до природи і рідного краю.
 Місце проведення: шкільний сад.
 Обладнання: мелодія пісень про весну, ілюстрація.
                                              ХІД ЕКСКУРСІЇ


І. Організаційний момент
1. Створення емоційного настрою
    Цей урок в промінні
    Ми вам подаруємо.
    Хай чудовий настрій
    Всіх вас зачарує.
2. Повідомлення теми та мети екскурсії
 - Діти! Сьогодні ми підемо на екскурсію у шкільний садок.
ІІ. Проведення екскурсії
1.     Ознайомлення з ознаками весни
2.     Бесіда
-         Які перші ознаки весни ви спостерігали?
-         Навесні все оживає та розквітає, сонечко гарячіше гріє, день стає довшим, вітерець легенький, дзюрчать веселі струмочки, повертаються з вирію птахи.
3.     Гра «Продовж  думку»
-         Згадаймо правила поведінки у природі.
-         Не можна порушувати тишу у природі.
-         Не зривати квітів, занесені до Червоної книги України.
-         Не ламати кущів і дерев.
-         Не руйнувати мурашників.
-         Не ловити метеликів.
-         Не заглядати у пташині гнізда і не чіпати їх руками.
-         Яка земля?
-         Яким ви бачите небо над нами?
-         Що ви можете розповісти про сонечко?
-         Чи побачили ви у блакитному небі хмарки? Які вони?
-         На яких тваринок вони схожі?
-         Чи залишився де-не-де сніг?
-         Куди ж він подівся?
-         Які дерева ростуть у саду?
4.     Повторення назв весняних місяців
-         Назвіть назви весняних місяців
5.     Ознайомлення з рослинним світом
-         Які квіти ростуть  на подвір᾿ї школи?
-         Які кущі?
-         Як за ними правильно доглядати?
6.     Спостереження за птахами і комахами у саду
-         Прислухайтеся до звуків у садочку. Які птахи вже повернулися з вирію?
-         Можливо, і ви знаєте прикмети, пов᾿язані з прильотом птахів?
-         Ранній приліт жайворонків – на теплу весну.
-         Побачив шпака – знай: весна біля порога.
-          

-         Спостереження за білками.
     Бесіда
-         Чим вони живляться?
-         Де зимують?
7.     Спостереження за деревами
-         Погляньте на дерева, що ви помітили?
-         З᾿являються бруньки.
8.     Творча робота малюнок на асфальті
« Весна прийшла»
      ІІІ. Підсумок екскурсії
      Бесіда
-         Щовам найбільше сподобалося на екскурсії?
-         Який висновок ми можемо зробити?
-         Ви сьогодні молодці!
Природа – наш рідний дім. Вона – як мати, яку ми повинні любити та оберігати.
Пам᾿ятайте,  любі діти:
Щоб сади у нас цвіли,
Щоб літали журавлі,
Щоб пташки у нас співали,
І дерева підростали,
Щоб Земля була у квітах –
Бережіть природу, діти!




Комментариев нет:

Отправить комментарий